Grąžinimo sąlygos

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Gerb.klientai, prašome prieš užsakant prekę, pasižiūrėti jos parametrus. Jei kyla klausimų dėl atsarginių dalių, prieš užsakant, skambinkite tel. +37067105002. 
Būna atvejų, kai atsargines dalis tiksliai galima parinkti tik pagal VIN kodo numerį. Jei turite pavyzdį, visuomet palyginkite parametrus.
"Gal tiks" atvejai, užsakant atsargines dalis, nenaudingi nei jums, nei mums. Dėkojame už supratingumą!

Jeigu norite grąžinti prekę, kurią užsakėte el. parduotuvėje www.primotus.lt, užpildykite žemiau esančią formą, kad gautumėte grąžinimo patvirtinimą arba susisiekite el. paštu info@primotus.lt. 

UAB „Primotus“ klientams prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“, 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymo Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo “.

Taip pat vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.350 straipsnio 2 dalimi ir 6.362 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2014 m. liepos 22 d. Nr. 738 nutarimu patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

PREKĖS GRĄŽINIMAS, GARANTIJA

Pirkėjas (vartotojas) turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti nuotolinės prekės pirkimo ir pardavimo sutarties (užsakymo el. parduotuvėje), pranešęs apie tai pardavėjui raštu per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo, šiomis sąlygomis:

  1. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas privalo kreiptis į UAB „Primotus“ el. paštu info@primotus.lt arba tel. +37067105002.
  2. Jei gavus siuntą, pakuotė yra pažeista, Pirkėjas privalo nufotografuoti pažeistą pakuotę ir atsiųsti nuotraukas Pardavėjui, kad būtų galima teikti pretenziją siuntą pristačiusiai tarnybai.
  3. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo naudota, sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos prekinė išvaizda (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pasikeitimai, būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pasikeitimais).
  4. Pardavėjui gavus raštišką pranešimą (el. paštu info@primotus.lt arba užpildžius grąžinimo formą) apie atsisakymą, prekė grąžinama pirkėjo sąskaita (pirkėjas apmoka prekės siuntimą pardavėjui) per 14 dienų nuo pranešimo gavimo.
  5. 14 dienų grąžinimo terminas pradedamas skaičiuoti ne nuo pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo dienos (tai yra dienos, kai prekė užsakyta), o nuo tos dienos, kurią pirkėjas gauna užsakytą prekę. Jeigu iš to paties pardavėjo yra užsisakoma daugiau nei viena prekė, tai terminas pradedamas skaičiuoti gavus paskutinę prekę.
  6. Pardavėjui gavus grąžinamą prekę ir įvertinus jos kokybę, grąžinama užsakymo suma (prekės kaina įskaitant apmokėtas prekių pristatymo išlaidas), kurią Pirkėjas sumokėjo pateikdamas užsakymą el. parduotuvėje.
  7. Jei el. parduotuvėje buvo užsakyta daugiau nei viena prekė, bet grąžinama viena prekė, Pirkėjui grąžinama prekės, kurią grąžino, kaina, neįskaitant sumokėtų pristatymo išlaidų.
  8. Pirkėjas turi teisę prašyti pakeisti netinkančią prekę kita preke. Prekės gali būti pakeičiamos analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis, sumokėjus Pirkėjui prekių pristatymo išlaidas. Jei keičiama prekė yra brangesnė, Pirkėjas sumoka kainos skirtumą. Pakeitus prekę, Pirkėjui tenka tiesioginės prekių siuntimo išlaidos.
  9. Prekė turi būti grąžinama originalioje prekės pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pateikti su preke).
  10. Už grąžinamos prekės sukomplektavimą atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
  11. Vyriausybės nutarimu patvirtintų mažmeninių prekybos taisyklių 17 punkte yra nurodytas sąrašas daiktų, kurie keičiami, grąžinami tik pardavėjui sutikus (elektros įrenginiai ir kita).
  12. Pirkėjas, manantis, kad jo teisės ir teisėti interesai buvo pažeisti, ir norintis kreiptis į Tarnybą, pirmiausia privalo raštu kreiptis į Pardavėją ir nurodyti savo reikalavimą. Jeigu Pardavėjas netenkina Pirkėjo reikalavimo, tenkina iš dalies arba nepateikia atsakymo per 14 dienų, pirkėjas įgyja teisę kreiptis į Tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo ginčų sprendimo ne teisme tvarka.

Grąžinimo formą galite rasti čia: GRĄŽINIMO FORMA

Garantinės priežiūros ir kitais klausimais pirkėjas taip pat gali skambinti telefonu +370 671 05002.